Thursday, January 27, 2011

sakitnya!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum,
okey guys, kat sini kita nak cakap pasal sakit. setiap kali sakit, mesti kita badmud, maki-maki orang, dan macam -mcam lagi. macam saya dalam minggu ni... kene ulser... sakit wooooo!!!
masa hari isnin meracau carik garam.. carik punye carik, dapat ka mintak kat kafe skit.. tak kene kan bayaran pun..
Mase letakkan garam kat ulser tu.. mak ai...... perit die... sampai mengalir air mata. sakit sangat.
terjaga jam 3 pagi pasal ulser tu. dengan ptptn tak masuk lagi, kerja banyak. macam-macam masalah. tension!!!!!!!!!!!!!!!!
sampai la satu hari ni..saya terfikir kenapa aku mesti rase sakit ni??
dan aku pun tersenyum, rupa-rupa ALLAH masih sayang kat aku.. walaupun aku kurang taat, aku lalai, ingkar. tapi, allah tetap bagi aku sakit supaya aku ingat kat dia, dan orang kata bila kita dalam keadaan susah ni allah sedang mengampun kan dosa-dosa kecil kita..
lepas dari tu, aku jadi tak marah lagi. sentiasa berfikir dulu sebelum bertindak.
kalau korang rasa sakit tu, sila la terima dengan seadanya..
sekian..

No comments:

Post a Comment