Monday, January 24, 2011

NICE~~~~

Assalamualaikum..
okey, hari ni saya nak share satu video yang menunjukkan bakat seseorang. sekarang di malaysia terkenal dengan budak-budak yang ade bakat, menyanyi, rakam dan masuk youtube dan saya name kan fenomena ini sebagai fenomena "merakam bakat". memang dah banyak sangat da. sume pasal gara-gara nak jadi artis. semoga berjaya la kepada semua yang sedang berusaha.
back to topic, video yang saya nak tunjuk ni adalah video yang menunjuk kan seorang yang saya pun tak kenal lagi siapa. tapi bagi saya die memang best.
enjoy~~~








macam mane?? okey tak??
mungkin selera lain-lain. so terpulang apa korang nak komen, but for me,
this guy memang bagus dan best.
dekat sini kita dapat lihat, bukan sahaja kat negara kite yang ada fenomena"merakam bakat" malah diluar negara pun sama.
itu sahaja..
sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment